poniedziałek, 25 stycznia 2016

Aktualności


    Sobota, Warszawa, Al.Ujazdowskie.


    ~Bastet : ..."W Toruńskim Raju,w cieniu,za stołem
    Siedzieli sobie Diabeł z Aniołem...
    Diabeł dłoń oparł na czarcim berle
    Anioł przyglądał się pięknej perle.
    Hej, Panie Anioł - Diabeł zagadał
    Orbanizujem ? - To dobra rada
    Wkrótce mój Diable będzie po sprawie
    Będzie Budapeszt w kraju , w Warszawie...
    Nie będą w Unii rządu rozliczać
    I nakazywać , drogę wytyczać...
    Toruńskie jabłka , bardzo ciekawe cicho szepnęły ave, ave.
    Urzędy ważne swoim rozdałem
    Zmieniłem media, powyrzucałem
    Tych którzy byli gorszego sortu
    Wtyczki wepchnąłem w każdym z resortów
    Więc teraz pora by Rada Święta
    Dała mi fotel Nadprezydenta.
    Będę potęgą na własnej scenie
    I w jedną nockę wszystko odmienię
    Moje pomniki, moje ulice
    Moje tablice i miesięcznice
    Zakaz pochodów dla jakichś KODów
    Obywatele w służbie narodu...
    Sądy podległe mojej ocenie
    Jak mnie zawiodą w try miga zmienię
    Nie będą robić nas już w balona...
    Mnie z twą pomocą nikt nie pokona.
    Diablisko ślepia wlepił w fontannę
    Odsunął krzesło,zapiął sutannę
    Rzekł - mój Aniele,roboty wiele
    Ale skończymy w jedną niedzielę...
    Dasz im srebrniki, ustaną krzyki
    My posłuchamy naszej muzyki.
    Już moje biesy palą ognisko
    Nasza jest władza, nasze jest wszystko.


    PS. Podziękowanie dla Mirka za wskazanie wiersza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz