wtorek, 13 września 2011

Opcja OW20U1240 w Polsce

Czytelnicy piszą, że najniżej na Opcji U 250 było jeden złoty i przebicie było 400 razy. Moi drodzy, nie podniecajmy się! Nie ma lepszej propozycji na dłuższe ruchy niż opcje. Ale spokojnie. I nie potrzeba tu wielkiej kasy. Tylko trzeba wiedzieć kiedy kupić. Dlatego tu nabywamy szacunku do Dat Zwrotu. Bo opcje tylko się kupuje. Zarówno spadkowe jak i wzrostowe- tylko się kupuje. Bo jeśli się pomylimy i sprzedamy więcej niż mieliśmy, czyli wyskoczy nam zapis : minus jeden naprzykład, to znaczy staliśmy się wystawcami opcji i po pierwsze zabiorą nam depozyt, którego normalnie nie ma, to niedobrze jest. Natychmiast zamykać pozycję! Czyli kupić, żeby skasować minus. Ja się często rozpędzałem i miałem nawet minus kilkanaście, ale zawsze sprawdzałem po zakończeniu wszystkich transakcji i natychmiast minus kasowałem. A takie ruchy jak ostatnio zdarzają się nieczęsto. Ten rynek jest fantastyczny i warto się go nauczyć. To zobaczmy następną opcję z poziomem wykonania 2400. Przebicie 150 razy - 15.000 %. Wyobraźmy sobie, że kupiliśmy 8 lipca opcje za 200 zł. (z kupnem nigdy nie ma problemu) 200 x 150 = 30 tys. Sprzedaż nie udałaby się na tej sesji szczytowej, ale na następnej pewnie tak, i tam cena była jeszcze wyższa. To są przyklady tzw. opcji śmieciowych ( cena zbliżona do złotówki). Bo kolejność jest taka: najpierw nauka małymi pieniędzmi, nauka poszanowania własnej kasy, i zdobycie doświadczenia. Bo chciwość to zguba. Nie bądź chamie chytry. Znacie to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz