piątek, 30 września 2011

JESTEM ŚWINIĄ

Oraz zwykłym grzesznikiem, ale słyszałem, że Bóg jest pełen współczucia dla takich, jak ja. A Ty jakim zwierzęciem jesteś z zodiaku chińskiego? --------Świnia-2011
Mimo że chętnie tu i ówdzie podkreślasz, że pieniądze nie są najważniejsze w życiu, bo najczęściej je po prostu już masz, to w tym roku na własne oczy przekonasz się, że tam gdzie stąpa Świnka, tam też kręci się pieniądz i dobry interes. Do jesieni twoje konto przyjemnie się zaokrągli. Najszybciej na przemyślanych posunięciach giełdowych.------No i co mam zrobić? Dlatego jestem na giełdzie. Tylko jest zasadnicza zmiana instrumentu: kontrakty terminowe zamieniłem na opcje. Od razu odpowiadam na liczne pytania: tak, jest mnożnik razy dziesięć. W procentach zarobku pokazywanego przy postach - Sobolewski płaci, nic się nie zmienia, bo mnożnik działa również przy zamykaniu pozycji, lub wygaśnięciu serii. Na pytania, co dalej, zamieszczam wycinek z posta z 8 IX. ----Co jeszcze gruby może? . Przytrzymać rynek, żeby nabrać towaru i dopiero wtedy.. Jest jeszcze jedna data Zapory Gwiezdnej: to koniec września – początek października. Dopiero stamtąd może się rozwinąć ruch. Data 31 sierpnia jest jednak nadrzędna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz