poniedziałek, 5 września 2011

Gdzie szukać materiałów o astronomii finansowej

Odpowiadam na pytania czytelników: - Gdzie szukać polskich materiałów a astronomii finansowej. Jedynym miejscem jest niniejszy blog, oraz książka Marka Marcinowskiego pt.: "Sukces na giełdzie", gdzie napisałem jeden rozdział. Pisałem już o niej wcześniej, ale powtórzę że jest to bardzo dobra i silna merytorycznie książka. Nie z tego powodu, że tam jest tylko mój rozdział - ale jest tam bardzo dużo rozdziałów wytrawnych graczy giełdowych.
Za każdym razem, gdy się ją czyta można dostrzegać kolejne ważne niuanse. Najlepiej przeczytać ją kilka razy.
Dostępna jest na maklerskiej , allegro oraz w dobrych księgarniach.

Szczerze polecam ją każdemu, kto chce wyjść na wyższe poziomy gry giełdowej.

P.S.

Dziękuję za wyróżnienie, czuję się niezręcznie, jakbym miał się chwalić, ale taki jest ten świat, że król jest tylko jeden. Tym królem są LICZBY PLANETARNE. Ja czuję się tylko pośrednikiem między nimi a Wami - Czytelnicy tego bloga. Zostaliśmy docenieni, Wy - którzy czytacie i ja, który piszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz