środa, 2 grudnia 2015

Tęcza znakiem anielskim

Tęcza zaliczana jest do najsilniejszych znaków anielskich.....
Kliknąłem w internet, aby przeczytać coś odkrywczego o tęczach i zostałem doprowadzony do posta Znaki anielskie – tęcze, z 2 listopada 2012 - astronomia finansowa.
     Ciekawe: - Tęcza doprowadziła mnie do mnie. Wykonałem obrót.
Cztery lata minęły od tego wpisu, a subiektywne odczucie podaje, że upłynęła cała wieczność.
W roku 2012 nie miałem własnych zdjęć tęczy. Teraz już mam.

Pisałem wtedy: - "Tęcza to ważny znak anielski. Może pojawić się na niebie, odbić w krysztale, kałuży, szybie…..
Gdy prosisz Anioły o pomoc i zobaczysz tęczę, będzie to znaczyło, że wzięły one sprawy w swoje ręce. Najlepiej, abyś całkowicie im zaufał, przestał zajmować się problemem i dał im wolność działania".
        
 A kiedy nie potrzebujesz pomocy i widzisz tęczę?
Oznacza to: - jest bardzo dobrze, idziesz właściwą drogą. Czy nie towarzyszy ci zadowolenie?
- Towarzyszy. Dziękuję.

Morze po sezonie

Puste plaże.
Po ludziach zostały tylko ślady na piasku.
Szum fal, krzyk mew, zapach morza.
Opustoszałe uliczki miejscowości nadmorskich, po nich hula mój przyjaciel wiatr.
Pozamykane budki - smażalnie ryb, cisza i pajęczyny w sosnowym lesie.
Zasmakowałem w tej melancholijnej atmosferze.
     Puste plaże są także wiosną, kiedy kwitną na piaskach nadmorskie róże.
Puste plaże mają tak nieodparty urok.
Jest takie powiedzenie: - Jeżeli coś polubisz, wtedy to coś także polubi ciebie.
Szczególną radość sprawiają mi tęczowe znaki od Aniołów. W tym roku było ich kilka. Przydarzyły się także anielskie chmury i pióra.

Wyspa Sobieszewska.
To na niej dostałem w prezencie wieczorną jesienną tęczę w roku 2014. Wtedy odebrałem dwa znaki – czas trwania tęczy – 55 minut i piękno samego zjawiska.




 Trzy miesiące temu, było mi dane podziwiać tęczę o świcie. Zarówno ta wieczorna, jak i poranna przydarzyły się w niezwyczajnym oświetleniu. Tęcza poranna stała na niebie w całej okazałości, w zmiennym świetle, przez 13 minut.



Tęcza wieczorna i poranna, to były olbrzymie ekspozycje na połowę nieba. Tak się dzieje, gdy słońce jest tuż nad horyzontem. 

Natomiast w Bieszczadach 2014 miałem szczęście znaleźć się ponad tęczą.
Było koło południa, słońce znajdowało się wysoko, dlatego tęcza jest znacznie krótsza i niska.
A jednak w tej górzystej scenerii wygląda uroczo. Zdjęcie z Krzemienia.

1 komentarz:

  1. Panie ZBYSZKU i co dalej??? jaka prognoza na index wig20 do 1720 punktów?
    Czy da się żyć z takiej giełdy? wszystko spada i spada, anioły nie pomagają, gwiazdy nie pomagają nikt nie pomaga, ciągle spada i pada........

    OdpowiedzUsuń