czwartek, 15 marca 2012

Jesteś falą oceanu


Anonimowy komentarz do posta:- PIĘĆ FAL.-----"z przyjemnością czytam Pana bloga, kolejne
wpisy dotyczące ducha, psychiki. Nie ze wszystkimi się zgodzam, ale
każdy ma swoje spojrzenie na świat ;)
To samo dotyczy się fal ;)
Ale dzisiejszy wpis dotyczący 5 fal na Wig20, hm, zdecydowanie łamie
podstawową regułę TFE. ;)

Tutaj przedstawiam oznaczenia zgodne z TFE -
http://analizyforex.blogspot.com/2012/03/wig20-6-iii-2012.html
Pan jest specjalistą od dat zwrotu - ja natomiast od TFE."-------------------Tak, jak pisałem, szukam pięciu fal, szukam po swojemu. Oznaczenie? Regułki? po pierwsze primo: lubię je łamać! To podkreślam na każdym kroku. Jestem buntownikiem i nie zgadzam się z dogmatami. Dogmaty i regułki powodują, że człowiek staje się Homo Mechanicus! Mnisi buddyjscy mają świat ustawiony według trzydziestu tysięcy regułek!!!!!!! To jest życie? To jest śmierć! A moja reakcja na życie, które się przydarza jest spontaniczna. Nie wiem jak zareaguję. I w tym jest piękno. Nie zgadzam się często z otaczającym światem. Nawet z Osho często się nie zgadzam. Szanuję poglądy innych, staram się do niczego nie namawiać, niczego nie narzucać, oprócz jednej sprawy: Nie jesteś swoim umysłem, umysł to narzędzie, nikomu nie wierz, tylko sobie,sprawdzaj, myśl, używaj narzędzia jakim jest umysł mądrze,nie ma rzeczy świętych raz na zawsze, życie jest dynamiczne. A fale? wielokrotnie mi wytykano że oznaczam je po "chińsku" - to nie Elliott! Zgadza się - nie jestem Elliottem i nie chcę nim być. Każdy jest inny. Niepowtarzalny, Jedyny. Ty także czytelniku! Kiedyś facet zapytał sam siebie, czy samochód musi mieć koła? I........wymyślił poduszkowiec. ------------Nie jest ważne co o tobie mówią, tylko co ty o sobie myślisz. Ja myślę o sobie dobrze, akceptuję się całkiem. Jest mi dobrze ze sobą. Lubię ludzi, jestem pasjonatem. Gdy kogoś spotykam, otwieram się bardzo i najczęściej dostaję od drugiego człowieka takie samo otwarcie. To jest piękne. Lubię opowiadać, ale też umiem słuchać. Lubię się śmiać, ale też wzruszam się łatwo i nie wstydzę się płakać.Tak prawdziwie: buuuuuuuuuuuuuu! --------------------Pomyśl dobrze, powiedz, co pomyślałeś, wykonaj, co powiedziałeś - Zaratustra. Cel - zarabiać! Na luziczku zarabiać! A fal może być tyle, ile na obrazku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz