piątek, 2 marca 2012

2 Marca 2012 i Liczby Planetarne dla Wigu 20




Nowy komentarz do posta "WOODY ALLEN- scenariusz o Pułapce Czasu" dodany przez Anonimowy :

Ponieważ nie odpowiada mi Pan na maila to proszę tylko o odpowiedź w temacie liczby 6765 z Ciągu Fibonacciego i wykresu WIG20. Wiem że to ponad 18 lat aczkolwiek spełnienie tej liczby na GPW byłoby chyba szokiem?

Umknął mi ten mail. Widocznie usunąłem go przy czyszczeniu poczty. Miło mi na niego odpowiadać, bo liczby do mnie mówią. I trafiłem na Poszukiwacza! Ale akurat, ta liczba, 6765 nic nie mówi. A wcale nie jest za duża do analiz. Biorę na przykład pod uwagę liczbę 21224 dni. Jest to odległość od szczytu z 1929 roku w Ameryce do drugiego ważnego szczytu w 1987 roku. Giełdy są systemem naczyń połączonych i GPW należy połączyć ze światem, z Ameryką. Polska giełda ma 180 lat. Gdyby nie wojna i komuniści, giełda tańczyła by do taktu Ameryce. Natomiast liczba dni do liczenia zwrotów musi wynikać z extremum. Z minimum lub maximum. Nie z daty urodzenia giełdy, bo to jest astrologia. Od historycznego minimum polskiej giełdy w dniu 23 czerwca 1992 roku do szczytu na Wigu 20 w dniu 29 października 2007 roku upłynęło 5606 dni. Z tego dołka do 29 lutego 2012 roku jest tych dni 7191. Ta liczba też nic nie mówi. Na „Teraz” podałem Zaporę Gwiezdną na koniec lutego. Może 27 lutego była? Nie wiem. -"A co wiesz"? -Zapyta ktoś. -Wiem, że jest mi......dobrze. Nawet bardzo dobrze. Nigdzie nie gonię, spotykam się z kim chcę, piszę bo lubię, jestem sam dla siebie szefem. A duże liczby z ciągu Fibo?.......Są przecież mniejsze liczby. Przykładowo 13. Piękna liczba. To liczba miłości. A 13 lat, ile to dni? Ta właśnie liczba działa całkiem całkiem. Taką drogą kiedyś szedłem. Bardzo żmudnie, pracowicie. Całe lata. Metodą prób i błędów. Sprawdzałem wszystkie liczby, które miały związek z okresem obiegu planet dookoła słońca. Gdy byłem już blisko zbudowania kostki Rubika dla zwrotów na Wigu 20, pokazano mi, że z imienia i nazwiska jestem 55. Jestem Poszukiwaczem Wielkich Liczb Planetarnych. Przypomiałem sobie o tym, gdy napisał do mnie Anonimowy; - „Ps. Kiedyś z kolegami wymyśliliśmy takie powiedzenie: Życie jest jak kostka rubika, tylko nie każdy potrafi ją ułożyć”. -----Na pierwszym obrazku widać, jak na dzisiejszym fixingu, zarówno na kontraktach, jak i na Wigu 20, notowania zostały wyciągnięte ponad SMA 8. Jest na nim też opisywany już wielokrotnie w Astronomii sposób prognozowania zwrotów indeksu, za pomocą liczenia świec. Na drugim „K – Pax”, zabawa z latami planet. Zabawa, bo wprawny matematyk jest w stanie wyjść na każdą liczbę w sposób magiczny niemalże. Na trzecim Kabała na GPW. A teraz pobiegać idę.....Miłego weekendu dla Was czytelnicy!

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe notowania, będzie jakieś podsumowanie w roku 2019?

    OdpowiedzUsuń