poniedziałek, 26 marca 2012

Chwała Poszukiwaczom! - Wojtek D.


Witaj Zbyszku,

Zacząłem od okienek Carolana... według tej metody spisałem sobie 170 dat zwrotu od 2003 roku na wig20 i wykorzystałem 22 liczby z ciągu Fibo - jako że zajmuję się też IT, napisałem sobie do prezentacji danych stronę WWW: http://zagl................... - gdzie DZ oznacza rzeczywiste daty zwrotu (spisane przez mnie i wprowadzone do bazy), słupki to ciąg parzysty i nieparzysty (liczba dat dla danego dnia) oraz suma dwóch ciągów- hmmmm muszę na to popatrzeć przez jakiś czas i wprowadzać nowe dane... ale zacząłem się zastanawiać czy data zwrotu musi być pochodną daty z przeszłości...

Układ planet jak i faza księżyca nie zależą od szerokości geograficznej, więc bez odniesienia do konkretnych dat z przeszłości na danym instrumencie powinny mieć taki sam wpływ na zwrot WIG20 czy SP500, ale tak jak gdzieś pisałeś (tym bardziej w dobie całkowitej komputeryzacji), giełdy to system naczyń powiązanych, więc może wystarczy sam wpływ na całość, a przecież Data Zwrotu nie mówi nam czy wzrośnie czy spadnie tylko że coś zmieni kierunek, a w którą stronę to już powie nam AT, fale, geometria rynku. Przeanalizowałem daty zwrotu, które ostatnio podałeś i główne zwroty 06.02 i 06.03 (tutaj szczególnie mamy ciekawy układ - napisałeś mi że ta data jest dniem zapory gwiezdnej i ma szczególne znaczenie) wystąpiły podczas pełni i nowiu księżyca oraz specyficznego układu planet gdzie przynajmniej 2 planety znalazły się na 1 linii wraz ze słońcem. Następna pełnia również wypada przy ciekawym układzie planet czyli 07.04 (w między czasie mamy 30.03 I kwadrę - to również data, która podawałeś). Prześledzę dalsze losy ciał niebieskich w następnych miesiącach:) to wciąga... Wojtek D.

1 komentarz:

  1. ostatnio fajna data mi się pokazała dla Sp500
    liczona od 10-10-2002 dołek bessy
    ________do 11-11-2007 szczyt hossy
    _______ do 12-12-2012 przyszłość

    10-10-2002<=>1858<=>11-11-2007<=>1858<=>12-12-12012

    Pozdrawiam KIN 115 NSO

    OdpowiedzUsuń