czwartek, 2 lutego 2012

CZARNO TO WIDZĘ


Abonament na Wig 20 – Do abonamentu na Wig 20 dołączałem komentarz, na temat „co dalej’. Jeden komentarz był lepszy, drugi mniej trafiony. Dostawałem od inwestorów nieliczne podziękowania. Nie oczekiwałem tego. Nikt nic nie musi. Ale pisali: - „jestem Panu wdzięczny, udało mi się zarobić dzięki Pana datom duże pieniądze......to cenna wiedza.....ble, ble itd”. Potem komentarze były nietrafione. Daty zawsze się sprawdzały i będą się sprawdzać, natomiast ocena ich, która kiedy, bywa błędna. Znacie takiego, który trafia zawsze w dziesiątkę? Przypominam, że Wilhelm Tell nie żyje. Wybiegłem przed orkiestrę. To poczekam teraz, aż orkiestra mnie wyprzedzi. Na luziczku poczekam. Nie będzie już komentarzy do abonamentu. Bo tymi komentarzami odebrałem niektórym inwestorom mózgi. Co z tego, że piszę o AT, pokazuję delikatnie różne „myki” i zamieszczam komentarze mądrych inwestorów? Edukację prowadzić? Podstawową? Ten blog nie ma takich założeń. Do niektórych to nie trafia. Pisałem bardzo mocno. Już mocniej nie można: -„Zakładaj stopa, bo ci jaja urwie!”. Elastycznie za rynkiem.......Więc nie będę również niczego sugerował od teraz w blogu. Część inwestorów, świadoma część inwestorów, podpowiada mi takie rozwiązanie już od pewnego czasu. Korzystam więc z tej rady. Nie można uczyć samodzielności i jednocześnie odbierać ją. Niektórzy chcieliby gotowca – kiedy otwierać, czy w dół, czy w górę, a najlepiej podać jeszcze godzinę. I kiedy zamykać. Powinienem też przyjechać i ewentualnie wytrzeć inwestorowi łzy, podać czekoladkę, pogłaskać po głowie. Znamy wszyscy powiedzenie: -„ Daj tylko jeden palec, a za moment będziesz miał ssanie ze wszystkich”. Zdjęcie na ten temat już było, więc teraz fotka: Czarno to widzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz