wtorek, 17 listopada 2020

Kropelka wody


Jestem kropelką źródła do morza

Tylko potokiem przez życie płynę

Czasem rozlewam się gdzieś szeroko

Czasem pod głazem na chwilę zginę


Ludzie wspaniali nad moją wodą

Ciche pierwiosnki jak biały śnieg

Niejeden westchnął nad mą urodą

Niejeden boso po wodzie szedł


Dziękuję drzewom za ukojenia

I wiatrom także za ich westchnienia

Dziękuję ludziom za chwile radości

I nad mym brzegiem tak dużo gości

Nad moją wodą głosom zachwytu

Patrzącym jakbym była z granitu

A jestem tylko kropelką wody

Której zawdzięczam tyle urody

Ujrzałam morze, za co dziękuję

I wodę morską, która smakuje

Jak boski nektar, który jest dla mnie lekiem

Jak piersi matki nabrzmiałe mlekiem


Jeśli Bóg zechce pofrunę w górę

I znów zamienię się w białą chmurę

U źródeł w deszczu na ziemię spadnę

I co mnie czeka znowu nie zgadnę

Będę kropelką źródła do morza

Znowu potokiem na ziemię spłynę

Może rozleję się gdzieś daleko

Może pod głazem na zawsze zginę

Dziękuję wszystkim za ich modlitwy

Które cudownie przy mnie rozkwitły

Dziękuję ptakom za ogrom gniazd

Dziękuję niebu za urok gwiazd

Dziękuję deszczom za życie moje

Za to, że płynę a nie gdzieś stoję

Dziękuję ludziom za ich marzenia

I za miłosne ich uniesienia


 

Kropelka wody – Anna Żebrowska – piękny głos, świetna dykcja, a melodia cudnie kojąca. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz