wtorek, 20 grudnia 2022

Wpis techniczny

Przypominam, że ze względów bezpieczeństwa, komentarze z załączonymi linkami automat odrzuca, pomimo tego, że często są merytoryczne. Poniżej komentarz po "ręcznym" usunięciu linków.

Korzystając z okazji dziękuję Czytelnikom za życzenia.

 

Nieznany skomentował(a) post "Piątkowe spotkanie z Wtorkiem"

13 godzin temu

Dobry wieczór. Z wielką przyjemnością czytałem Pana przemyślenia i spostrzeżenia (i będę to mimo pewnych obiekcji czynił dalej) - niestety sam nie inwestuję na giełdzie. Część z nich wziąłem też do siebie i zwolniłem, co z perspektywy czas okazało się korzystne. Zauważyłem jednak, że ostatnio prawie każdy z Pana wpisów zaczyna się obracać wokół w sposób pośredni wokół polityki. Osobiście żałuję, bo w mojej ocenie traci na tym blog i Pańskie bardzo ciekawe podejście. Jednak na tym też polega wolność słowa, więc nie krytykuję tylko zauważam. W mojej ocenie jesteśmy obecnie na takim zakręcie życia jako naród i kontynent, a może nawet i świat, że to, czy będzie Jaruś, czy Donaldzik dużego znaczenia już nie ma. Sznurki są gdzieś w innym miejscu, a władcy lalek już wytyczyli kierunek .. pytanie, tylko czy się uda, czy też nie :). Życzę Panu Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku oraz ... więcej optymizmu, którego można było zauważyć we wcześniejszych wpisach. Co ma być to będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz