poniedziałek, 4 grudnia 2017

Daty zwrotu Wig 20 w grudniu 2017


24 listopada wykres osiągnął 0.618 długości spadku pomiędzy 7 listopada a 16 listopada i zanurkował.
Podwójny szczyt, linia szyji itd.
Także możemy policzyć Pierwszy Poziom Docelowy 2290 pkt.
Analiza Techniczna pozwala policzyć również ewentualny Drugi Poziom Docelowy.

W skali makro można zauważyć piątkę spadkową zakończoną Brexitem. Czyli litera C.


Następnie w miarę wyraźna piątka w górę, czyli w sumie może być jedynka wyższego rzędu.
AT podpowiada jak wyglądają korekty w fali dwa.
Bywają głębokie.
Jak na razie można się pokusić o wpisanie 1 przy dacie 16 listopada i 2 przy 26 listopada. Dalej powinno być 3 potem 4 i 5 kończące falę drugą i wio w górę!
Czy tak się ułożą fale nie wiadomo, to przecież tylko prognozowanie.
To co wiadomo?
Otóż wiadomo, że z astronomii finansowej wyskakują daty. Lubię liczyć daty zwrotu, daje mi to wielką frajdę proszę Waćpaństwa!
     Daty zwrotu są jak kamienie milowe bowiem....

W poprzednim wpisie giełdowym podałem datę 18 grudnia, a pominąłem nieco wcześniejszą, mianowicie 10 grudnia, co uzupełniam niniejszym.
      
A kiedy mógłby być ten ewentualny dołek w fali dwa?
W kolejnej silnej dacie zasługującej na miano Zapory Gwiezdnej – a to wypada w połowie marca 2018.

1 komentarz:

  1. Podziękowania Zbyszku za Twoją mądrość i pracę. Wzbogacasz moje życie duchowe i materialne, przesyłam ukłony i uściski. Krzysztof

    OdpowiedzUsuń