piątek, 15 lipca 2011

Liczby Planetarne na Daxie

Każdy rynek ma swoją specyfikę. Inaczej chodzi Euro/USD, inaczej Dax z Wallstreetem, jeszcze inne daty zwrotu wypadają na złocie i ropie. Astronomia Finansowa jest sprawdzona na polskim rynku i na Forexie. Nad resztą pracuję obecnie. To duża sprawa, bo nie miałem kiedyś do badań cykliczności żadnych programów komputerowych, moje pomoce naukowe wtedy, to kalkulator i długopis, a od kilku lat - komputer. I tysiące godzin liczenia i sprawdzania obliczeń. Całe lata liczenia. Jestem pasjonatem. Jak coś robię, zatracam się w tym całkiem. Jednak nie bez przyczyny znajduję się w tym właśnie miejscu. Zamieszczam teksty pod tytułem "poznaj siebie"- bo według mnie to właśnie jest klucz do zarabiania. Piszę, żeby opierać się na mądrości pokoleń. Taką mądrością jest Gematria. W ramach " poznaj siebie" sprawdź jaki masz KIN z Kalendarza Majów i jaką liczbę z Gematrii. Może jesteś mistrzem? Dla mnie było zaskoczeniem, gdy zobaczyłem swoje 55 . To liczba mistrzowska która określa osobę "Poszukiwacza Wielkich Liczb Planetarnych " . Jak sprawdzić siebie? Klikamy w hasło Kalendarz Majów - Tzolkin i potem w Gematrię i już.

2 komentarze:

  1. Zbyszek, mógłbyś podać bezpośredni link? Znalazłem ze 3 różne kalkulatory związane z gematrią i każdy podaje inny wynik. Próbowałem wpisywać nawet Twoje imię i nazwisko żeby znaleźć ten o którym Ty piszesz i nigdzie nie wyszło 55.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Zbigniewie serdecznie dziękuję za odpowiedź. Natomiast nie odpowiedział Pan na pytanie odnośnie szkoleń. Co więcej wszedłem na kalendarz majów i owszem można tam znaleźć swój KIN natomiast znalezienie Tzolkinu i Gematri nie jest takie proste jak Pan napisał. http://www.maya.net.pl/ oto strona z, której korzystałem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń