czwartek, 4 listopada 2021

IMAGINE





Wyobraź sobie, że nie ma nieba

To łatwe, jeśli spróbujesz

Nie ma piekła pod nami

Nad nami tylko chmury.

Wyobraź sobie wszystkich ludzi

Żyjących dniem dzisiejszym.

        Wyobraź sobie że nie ma krajów

        Nie jest to trudne do zrobienia

Nie ma zabijania lub umierania za coś

I religii również.

      Wyobraź sobie wszystkich ludzi

      Spędzających życie w pokoju

      Może powiesz, że jestem marzycielem

      Lecz nie jestem jedynym

      Mam nadzieję, że pewnego dnia do nas

      dołączysz

      I świat będzie jednością.

 


 

Wyobraź sobie, że nie ma własności

Jestem ciekaw, czy możesz

Nie ma chciwości i głodu

Jest braterstwo ludzi

Dzielących ze sobą świat

Może powiesz, że jestem marzycielem

Lecz nie jestem jedynym

       Mam nadzieję, że pewnego dnia do nas

       dołączysz                                        

       I świat będzie jednością.

 


                            John Lennon, 1971

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz