piątek, 30 kwietnia 2021

Wyjazdowy misz masz

 Miałem napisać jak mnie zainspirowała liczba 2268 milionów dni.

 Ta liczba to Stała Niniwy. Zamieniłem ją na lata: 2268 000 000 : 365,25 = 6 209 445, potem zostały tylko trzy pierwsze cyfry, w zaokrągleniu wyszło 621. Kiedy ruszyła polska giełda, pierwsza fala trwała od dołka-minimum 23 czerwca 1992 do szczytu 8 marca 1994, co daje 623 dni, potem była korekta, czyli spadek 385 dni, precyzyjnie wynikający ze złotego podziału:  623 x 0,618 = 385.



Następnie doczytałem, że do Tory przynależy 631 micewot, czyli pouczeń. Znowu zbieżność z 623. Jak widać szukałem gdzie się dało - zaczęła się zabawa, a nawet obsesja, bo połknąłem bakcyla poszukiwania ciekawych liczb, działających na wykresie polskiej giełdy, albo frapujących "życiowo". Powoli coś zaczęło się z tych poszukiwań wykluwać, znajdowałem prawidłowości, powtórzenia. Oto próbka z archiwum.


Istotna proporcja jeden do jednego.


Do poniższego rysunku dotyczącego Polski (taki kraj nad rzeką Wisłą) dawałem komentarz: - W obu pokazanych identycznych okresach mamy początek mniej więcej ten sam - odzyskanie niepodległości. I koniec podobny - prezydent przekracza granicę. W drugim przypadku jest to granica między życiem a śmiercią. 

                                            Tajemnica liczby 7616




Tu z kolei z symetrii matematycznej jeden do jednego mogłoby wynikać zdanie pozornie nielogiczne: - "Chrystus mógł się w rzeczywistości urodzić 5 lat po Chrystusie". Jak niedawno naukowcy odkryli, do liczenia daty narodzin Wielkiego Oświeconego zastosowano różne kalendarze i przesunięcie daty o kilka lat w prawo jest jak najbardziej słuszne. 

Trzech Wielkich

 


Stopniowo dochodziły nowe liczby, stawiałem pierwsze kroki w wyznaczaniu dat zwrotu, próbowałem swych sił na wykresach zagranicznych giełd. A najciekawsze, że utwierdziłem się co do słuszności kierunku, ponieważ jednocześnie zgłębiałem temat „poznaj siebie” i tu eureka! Numerologia wskazała, że z imienia i nazwiska jestem 55. A 55 to jest między innymi Poszukiwacz Wielkich Liczb Planetarnych!                                           

I takie tam dyrdymałki.   

                                                  Daty zwrotu

Ciekaw jestem jak sprawdzą się dwie najbliższe prognozowane okolice dat zwrotu dla Wig 20:  9 maja i 24 sierpnia. Ale to już będę obserwował z pozycji wypoczynkowych, bo mamy dziś 30 kwietnia, nadeszła pora na wakacje autora. Cisza na blogu tradycyjnie potrwa aż do corocznego czasu „po grzybach”. Jeszcze tylko wpiszę kilka aktualnych zdjęć z Warszawy i zachęcony reklamą Restauracji Greckiej, zaopatrzony w jej firmowe kanapki, znikam w sinej dali.








Do zobaczenia jesienią, a Szanownym Czytelnikom życzę zdrowia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz