czwartek, 24 października 2013

Formacja świateł nad Bałtykiem




Dwa zdjęcia zrobione rano, godz.07.40 - 1 października 2013, bliska okolica Mewiej Łachy, wyspa Sobieszewo, koło Gdańska, kierunek równo na północ. Zdjęcia zrobione w odstępie kilku minut.
Słońce było w tym czasie za chmurami, po prawej stronie fotografującego, jakieś 100 stopni w prawo. Prawie pełne zachmurzenie. 
Zdjęcie z telefonu. Pierwsze: - powiększenie. Na dolnym obrazku zdjęcie oryginalne, bez powiększania




Osoba, która była wtedy na plaży razem ze mną i robiła zdjęcia telefonem, zobaczyła po pewnym czasie, przy oglądaniu zdjęć, dziwną formację świateł i poinformowała mnie o tym. Ponieważ robiłem nad morzem wiele zdjęć, byłem ciekaw, czy u mnie w aparacie to coś się sfotografowało. Niestety zostało tylko jedno zdjęcie ze zbliżonego czasu, resztę zdążyłem już wykasować, uznałem , że są za ciemne. Robiłem zdjęcia ze skróconym czasem naświetlania, aby uwypuklić czarne chmury. Nie ma na nim tego jednego osobnego światła, które zostało zarejestrowane kilka minut wcześniej z telefonu. Na zdjęciu bez powiększania:

Wydaje się, jakby jedno światło z formacji przesunęło się? I tego osobnego światła nie ma, może chmura zasłoniła. Minimalne powiększenie:


Na tym jedynym moim zdjęciu, jest formacja świateł, ale zdjęcie gorszej jakości niż to z telefonu. Co jeszcze mogę powiedzieć? Oczy ludzkie nie rejestrowały tego "coś", w każdym razie nic nie zauważyłem.... Formacja wydaje się być odległa o 3  km od brzegu i jeśli te światła należą do jednego UFO, to ma on kilkaset metrów średnicy. Poza tym, o wiele lepszych zdjęć są tysiące z innych krajów i to żadna rewelacja.
       Jednak zrobić samemu takie zdjęcie, nawet złej jakości, to jest gratka!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz