sobota, 12 października 2013

Daty zwrotu dla Wigu 20 podane w abonamencie



Jutro do wieczora zakończę odpowiadać na przysłane do mnie maile, wszyscy dostaną odpowiedzi. Teraz  na rysunku zaznaczyłem daty, które podałem w abonamencie na zwroty Wigu 20 do końca września 2013. Nieco dziwnie, bo w połowie ruchu wypadły Zapory Gwiezdne w maju i lipcu, reszta wypadła bardzo dobrze. Do osób, które dostały daty zwrotu do maja 2014 roku, pisałem tak:
       - "Przy datach Zapory zawsze sygnalizuję możliwość odchyłki - błędu, około 7 dni w obie strony. Jest to pewna asekuracja dla prognozującego, ale jednocześnie takie rozwiązanie popiera wieloletnia praktyka."
 
Oto treść abonamentu:  - 2013 rok  Kwiecień: 4, (10 -12) Zapora, potem 17, 25 -zwykłe daty.
Po kwietniu podaję wyłącznie mocne daty, lub Zapory. Nie ma już dat zwykłych. Zwykłe daty zaciemniały obraz.  
 
Maj             - 14, 25 Zapora,
Czerwiec     - 12, 28,
Lipiec          - 17 Zapora
Sierpień       - 11
Wrzesień     - pomiędzy 6 a 11dniem miesiąca - Zapora, potem 26.


Napisałem także o konieczności uzupełniania dat za pomocą kilku rzeczy z AT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz