czwartek, 9 sierpnia 2012

SAI BABA - jestem tylko świadkiem

Wielki mistrz już nie żyje. Ale zostało Jego słowo. I czyny ( czytaj: cuda ) Dużo potrafił i korzystał z tego pełnymi garściami - aporty................ "Powiedz słowo, a słowo stanie się ciałem". Są takie krótkie teksty, zatytułowane; "Sai Baba mówi do Zachodu". Oto jeden z tych tekstów......
Chwalisz Mnie, gdy wszystko idzie zgodnie z twoimi życzeniami. Pomstujesz na Mnie, jeśli coś dzieje się inaczej niż to sobie wyobrażałeś. Czy nie wiesz, że pomstujesz nie na tego, na kogo trzeba? Nie jestem w ogóle odpowiedzialny za twój los, poza tym że go ciągle łagodzę. Stwórcą własnego losu jesteś ty sam. Nikt inny, tylko ty sam przykuwasz się do łańcuchów wiążących cię jako konsekwencje działania.  Przeżywasz dzisiaj to, co stworzyłeś sobie wczoraj. Dzisiaj tworzysz to, co będziesz jutro przeżywał. Nie dodaję nic do twojego losu. Jestem jedynie niemym świadkiem. Ty przeciwnie, jesteś twórcą własnego życia. Ty jesteś Bogiem. Czyń dzisiaj dobro, mów dobrze, myśl dobrze, a twoje życie będzie jutro inne. Nie ma pewniejszej ochrony, niż być dobrym: Możesz wprawdzie stykać się z trudnościami wynikającymi z poprzedniego życia. Z czasem jednak będziesz kroczył lekko, pewnie i bezpiecznie przez życie. Swobodnie i bez wysiłku. Wszystko inne to okrężne drogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz