poniedziałek, 26 grudnia 2011

REZONANS SCHUMANA - 7

To To tylko legendy, to stare wierzenia, trzeba je odrzucić! To zrób tak! W nic nie wierz. Bo: ---------------------------WIARA TO ŚMIERĆ INTELIGENCJI NIE WIERZ NIKOMU, ZAGLĄDAJ POD KAŻDY KAMIEŃ DOCHODŹ DO PRAWDY SAM. Kiedy zaczyna się wierzyć w doktrynę, przestaje się myśleć na temat tego, czego doktryna dotyczy, przez co zawęża się obszar myślenia. Można wręcz powiedzieć, że osoba, która niczego nie kwestionuje jest z klinicznego punktu widzenia martwa, ponieważ według obecnych standardów medycznych brak aktywności mózgowej oznacza koniec życia . Moim zdaniem, do najbardziej ekscytujących rzeczy w życiu, należy fakt, że im więcej wiem, tym bardziej coś mnie goni do dalszych poszukiwań. Mam głód wiedzy. Było tak, gdy miałem 6 lat, jest tak teraz, gdy mam dziesięć razy tyle. W chwili, gdy przestanę się uczyć, ogłoszę śmierć swojego mózgu. PRAWIDŁOWE PODEJŚCIE TO : --NIE WIERZĘ W NIC. Jest to tzw. „interpretacja kopenhaska” , czyli wypracowany w latach 1926 – 1928 przez dr.NIELSA BOHRA model agnostycyzmu, utrzymujący, że każda siatka pojęć używana do opisu doświadczeń jest tylko modelem świata. Polski semantyk hrabia Alfred Korzybski posługiwał się hasłem : MAPA TO NIE TERYTORIUM. MENU TO NIE JEDZENIE. Stąd tylko krok do stwierdzenia, że prawda jest ukryta, trzeba jej szukać. Zasady na których opiera się świat, to 70 ksiąg, które Najwyższy polecił ukryć. ------------------------------------ Wtedy wziąłem pięciu mężów, jak mi polecił, i wyszliśmy w pole i tam pozostaliśmy. A nazajutrz głos mnie wezwał i rzekł: -„Ezdraszu, otwórz usta twoje i pij to, czym cię napoję. I otworzyłem moje usta, a oto został mi podany pełny kielich; był on pełny jakby wody, ale jej kolor był podobny do ognia. I wziąwszy go, wypiłem, a w czasie, gdy piłem, moje serce napełniało się rozumieniem i w piersi mojej rozrastała się madrość, bo duch mój podtrzymywał pamięć.

Wówczas zostały otwarte moje usta i więcej się nie zamykały.

A Najwyższy dał rozum pięciu mężom, by spisali to, co było mówione, znakami, których nie znali. Przebywajac przez 40 dni, w ciągu dnia pisali, a nocą spożywali chleb; ja natomiast w ciągu dnia mówiłem i nocą też nie milczałem.W ciagu 40 dni zostały napisane 94 księgi .

Gdy wypełniło się 40 dni, przemówił do mnie Najwyższy słowami :

Pierwsze, które napisałeś, wydaj jawnie, niech czytają godni i niegodni.

Ostatnie zaś 70 zachowasz, aby je przekazać mędrcom z twego ludu. W nich bowiem znajduje się żyła wodna i źródło mądrości i rzeka umiejętności.

I tak uczyniłem w siódmym roku, szóstego tygodnia, od stworzenia pięć tysięcy lat, trzy miesiące i dwanaście dni.

Gdy Ezdrasz zapisał wszystkie te słowa,wówczas został wzięty do miejsca, gdzie są jemu podobni. Nazwano go pisarzem znajomości Najwyższego na zawsze.

--------------------------------------------------------- IV KSIĘGA EZDRASZA

PRYMASOWSKA SERJA BIBLIJNA

SŁOWO WSTĘPNE: KARDYNAŁ JÓZEF GLEMP

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Apokryfy Starego Testamentu są pierwszym polskim ukazaniem terra ignota -ziemi nieznanej. Apokryfy nie weszły do kanonu Pisma Świętego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz