wtorek, 7 czerwca 2011

Zapora Gwiezdna

Wracamy do Zapory Gwiezdnej. Po tysiącach godzin, przeważnie wyrwanych kosztem snu, doszedłem za pomocą metody statystycznej, do kilkudziesięciu Liczb Planetarnych, które powtarzają się najczęściej. Odkryłem zale żności między nimi. W ten sposób ich ilość zmalała. Przyszedł do głowy pomysł, żeby sprawdzić je na wykresie Dow Jonesa. Eureka! Działają, i mam olbrzymi materiał statystyczny. Przykładowo nie mogłem odkryć skąd bierze się Liczba 2122. Aż tu liczę odległość w dniach od szczytu Dow Jonesa w 1929 roku do szczytu w 1987 r. Ten drugi szczyt istotny, bo nastąpiły po nim poważne spadki, był taki moment, gdy indeksy amerykańskie zaliczyły jednodniowe spadki o ponad 20% ! Odległość pomiędzy tymi szczytami to 21224 dni, a jedna dziesiąta to 2122. Nie ma przypadków. Zwłaszcza, gdy zajrzałem do rękopisu niewydanej książki Ganna. Powtórzyłem kierunek jego poszukiwań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz