poniedziałek, 30 stycznia 2012

FIODOR DOSTOJEWSKI


Piszą do mnie „Poszukujący pomocy". To nie jest właściwe określenie wobec niektórych z nich. Nie szukają oni pomocy, lecz kogoś, kto rozwiąże wszystkie ich problemy, weźmie na siebie wszystkie ich trudności. I psychiczne i pieniężne. Moim zadaniem jest jednak tak Wam pomagać, żebyście sami sobie pomagali. Będę, tak, jak pisałem, do odwołania podawał daty zwrotu w blogu. Do indywidualnego osądu czytelników. Na tym osądzie polega samodzielność. Podając datę nadrzędną, po pierwsze primo mogę się pomylić, tak, jak ostatnio, a po drugie primo nie jestem pewien czy właśnie w ten sposób nie odbieram samodzielności. Pewnie odbieram. Daty będę podawał do momentu, gdy kolejna data „ zagra” - będzie duży zwrot. W związku z taką zmianą, wszystkim osobom, które mają abonament na Wig 20, dostarczę daty zwrotu łącznie na trzy miesiące. Kłaniam się w ten sposób. Cała tajemnica tkwi w Tu i Teraz. To połączenie AT jako przeszłości, oraz Dat Zwrotu jako przyszłości. I stop loss, jeśli "musisz" być na rynku. Jeśli musisz........może jesteś uzależniony od giełdy? Uzależnić się bowiem można nawet od picia herbaty. Bo przecież lepiej wchodzić tylko na czytelnych sygnałach. Zawsze ze stopem. Gdy rynek przesunie się w "naszą" stronę - przesuwamy stopa. Powtarzam się, ale powtarzanie sprzyja zapamiętaniu. Ile razy ja sam to przerabiałem zanim do mnie dotarło? A potem, gdy dotarło, jeszcze zdarzały się nawroty.

Stawiam na samodzielność. Nie jestem sklepem samoobsługowym dla leniuchów, albo dla tych, którzy bez szczególnych nakładów chcą dotrzeć do celu. Wszystko, czytelniku, w twoich rękach, ale nie wtedy, gdy są założone. Wszyscy się uczymy, ja też. Tu cytat z Dostojewskiego: - „Macie robić swoje, być wolnymi – uczycie się obrabiać drogocenny kamień. Chodzi o to, żeby nie zwątpić i już nigdy nie wrócić do lepienia garnków z łajna”. -------------------------To zamiast patrzeć na garnek z łajna, popatrzmy jak wygląda kareta zrobiona z lodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz