czwartek, 29 września 2011

K -- PAX

Magia Liczb, i magia wykresów...Ludzie maile piszą, jesteście wspaniali! ----------

Zobacz, jak działa życie: otworzyłeś się.....ująłeś mnie szczerością. Użyłeś w nim słowa-klucza: K-Pax. To był kiedyś tytuł jednej z moich prezentacji. Bo ten film mnie zafascynował, zainspirował. I gra Kevina Spaceya. Za to masz nagrodę: Twój mail ( jasne, jako anonimowy) - umieszczam na blogu i... chcę się z Tobą spotkać. Moja znajoma, Małgorzata, mówi: -"jeśli ktoś chce ci coś dać, bierz, bo dawać i prosić żebyś wziął, to trochę za dużo."---------Głowa do góry! Wiary nie traćcie, ducha nie gaście.
W dniu 28 września 2011 23:55 użytkownik datyzwrotu(.........) napisał:
Nigdy nie miałem dziewczyny. Jedynie koleżanki. Problem jest chyba w nawiązaniu znajomości i zainteresowaniu swoją osobą kogoś. Ja na to potrzebuję więcej czasu, a w dodatku jestem dosyć wstydliwy. Nie mam pomysłu jak to ugryźć. Adoratorki już były ale ja nie przepadam za kobietami, które chciałyby dominować mężczyznę. Ja potrzebuję tlenu. Chyba brak wiary w siebie też jest tutaj problemem. Na dzień dobry rozpoczynałem swoją przygodę w 2 ostatnich miesiącach hossy. Jednak zarobiłem na tym. Tylko dzisiaj to już nie wygląda tak różowo i ratuje mnie wolny kapitał. Chyba pomogła mi moja myśl strategiczna w organizowaniu gotówki i jakieś zielone światełko, że tu coś nie gra. Twarda szkoła biznesu i życia u samego progu. Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał wychodzić z tego korytarza, a rynek finansowy pozostanie dla mnie czymś ważnym. W końcu od zawsze kierowałem się ku niemu, zbierając swoje drobniaki, które do dzisiaj są moim głównym kapitałem. Planów nie mam, mam CELE, które chcę zrealizować. Uważam też, że ważne jest pielęgnowanie tego jakim jest się człowiekiem bo to się przekłada na wszystko. Nasza psychika i podświadomość jest najważniejsza. Kiedyś się zastanawiałem co tak naprawdę czyni jednych graczy lepszych od drugich. Doszedłem do wniosku, że liczy się filozofia inwestowania i indywidualizm w podejściu do rynków finansowych. Ty odkryłeś daty zwrotu za, które należy ci się nagroda Nobla. Muszę powiedzieć, że stałeś się moim autorytetem ze względu na piękno ludzkiego umysłu, które prezentujesz. Dążę do tego samego. Przypomina mi się film K-PAX.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz